i don't wanna go home ! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

tjeeenaaa ! :D
jag är glad :)
jag ska tävla på söndag ! :D på en pytteliten C-ponny, ni ska få bild på han, min fina ♥
haha :D jag tror att vi ska hoppa 70, eller 60... hmmm... snart ska jag dra iväg på träning för er som vill veta.. :P
haaahhaaa :D ♥
men jaaa, idag har det väll inte hänt mke...
nu ska jag ta o messa min fina vän soooofiieee o se om hon svarar ! :D ♥


du är mitt allt ♥
här e han min fina ! :D ♥


bläääääääääääääääääääääääääääää....

hej fina bloggläsare ! :D
just nu sitter jag här i soffan o tittar på min lilla hund som ligger och sover i sackosäcken :) han är bara föööör sööt ! :D ♥
idag blir det väll bara att chilla hoppas att man blir frisk till ikväll, jag försöker övertala mamma att jag kan rida, jag är ju bara lite förkyld... hrrmm *hosthost* ;)
det suger om jag inte får rida... :(( jag o mamma ska nog titta på solsidan säsong 1 sen, solsidan forever and ever ♥ jag äääälllsssskaaaar solsidan ! ! ! :D
jag bloggar från mammas dator så ni får en gammal biild, puuuss ! ;D




i wanna dance with somebody ! :D

tjeena ! :D
hejsan, nej men asså, jaa... :p
imorse satt jag o kolla på the voice, det finns ju inget annat att kolla på, tycker jag i alla fall, då var Daniel Paris där :P
HAHAHAHAHAAAA :D han är ju fett rolig :)
sjuk idag igen . . . USSSSSSSCH ! :O
men senare ska jag upp till skolan o göra en sak :P jag är hungrig.. :) jag ska ta o göra mat snart :D
hejdåee ! :D

puuuuuuuuusssss :*




drink to that ! :D

heejj :)
har inte bloggat på ett par dagar... :( skääääms ! jag lovar ! :S
men i fredags så var jag i stallet och lördag o söndag också, sen igår så skulle vi ha idrottsdag, men det regna jääätteeemke så dem ställde in så vi fick åka hem och när vi kom hem sluta vi, då var klockan typ... hmm, 10 kanske :P så igår fick vi väll typ studiedag eller vad man ska kalla det :)
idag så har dagen vart rätt tråkig.. jag är sjuk igen ! :((((( fram till nu har jag alltid älskat hösten, men inte längre, man blir ju bara sjuk, i alla fall jag.. så i skolan kände jag att jag inte mådde bra så gick hem , sen la jag mej o kolla på Bert ! :D

jaaa  :D det var allt, nu ska ni få en bild

byyee ! :D

 


svar till AGGE ! :D

bara för att jag vill att du ska synas här på bloggen tjejen så tänker jag svara på din kommentar ! :D



KommentarTid 
AGGE om längtar .:
Haha! Hoppas han tar den fina bilden!;)
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 2.64.196.136





15 September, 14:11


SVAR; jaaaaaaaaaaaaaaaa! :D i så fall måsta vi börja sälja våran skolkatalog så att alla får se hur vackra vi är ! :)
puss på dej min fina vän ! ♥

det var allt, puuss ! :D

 

 


nyyyttt ! ;D

hjewsan ! :D
jahaja, idag har jag vart i skolan i en annan skola :P
det var fett kuul, träffa ett par supersnälla brruuuds som jag umgicks med idag :) treevligt ♥
jaaa, sen så har jag väll inte gjort så mycket mer... Men asså, ja ingen träning idag, kanske drar ut och springer med min kära mamma ! ♥
just nu sitter jag o tittar på solsidan, ofc :D
haha :D
jag är SKIIIIIIIIITtröööööööötttt ! :D
haha :D i skolan träffa jag sofieee
trevligt :P det var fisk i skolan idag, så jag är hungrig nu också... :(

men nu ska jag dra, byyyeee ! :D




längtar .

tjeeeeeeeenareee ! :D
idag har vi haft skolfoto, mindre kul .... :(
jag lover, jag vart superfuul, jag o en kompis, vi jaaa, va muppade oss kan man säga ! :D kuul ! :)
senare ska jag ut till stallet, rida istället för lillsyrran :) *happyland* ! :D
men det är ju ikväll det, just nu sitter jag här, har nyss kommit hem från skolan.. :P käkat en nektarin, eller vad det heter :)
gott ! :D
men jaa, det är allt jag har att säga för nu :)

puusss ! :D


allt du säger om mej, allt det, det bara skiter jag i !

heeejj ! :D ♥
nu sitter jag här med min lilla kompis :P hon är typ 3 år, vi bor grannar så hon är här o leker med mej ! :D
medans hon leker med hunden så passar jag på att göra ett litet blogg inlägg :P
men bara ett litet, allt för er mina fina ! ;*
jag ska snart ta o sminka lillsyrran som ska på paaarrrttyyy ikväll ! :) själv ska ajg ut till stallet, brrrrr, kallt :S
aa, fast nee, just nu äre ju typ sommar ! :))
men nu ska jag också ta o leka lite me hundisch ! :D

byyyeee :*


gammal, jotack jag vet ...

 


vart jag mig i världen vänder... ♥

hej ! :D ♥
jaaa, jag har en jätterolig blogg, neejj, jag har inte en rolig blogg.. :P
men jag kan ju berätta om dagen som har vart sååååååååååååååååå rolig, nje  men jaaa, först hade vi ju ja nu kommer jag inte ihåg det, men vi åt i alla fall sjukt sen lunch typ halv 1 ? :S jag var typ dödshungrig och då var det ju såklart nån äcklig fiskgryta, som faktiskt inte var så jätteäcklig :P ♥ älskar god skolmat, den finner sej ju så sällan ♥
jahaja, hörni, det var det jag hade att säga :P
puuusss ;*

love ♥


du betyder ♥

hallo, ich, blablabla....
har nyss pluggat lite till tyskaprovet som är på torsdag... jättekuuul, eller inte :)
njaaaaaaa, jag är inte på jättabra blogghumör just nu, men det får funka ! :D
idag har jag vart me kompis, vi åt kanelbullar som hennes mamma hade gjort, goda men platta ! ! ! ! ! ! ! ! :D
hahahhahahahahahahaahhahahhahahahhahhahahahahhahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahhahahahaha
hahahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahhahahahHAHAH :D okej det är typ bara vi som fattar men a.. :P
idag har det vart match, men jag e inte me, haha :S men hoppas att dem vinner ! :)  
men nu ska jag draaaaaaa, puuuuusss ! ;*

  
det är meningen att det ska vara bad quality... :P  

 

 


jag vet kass bloggning...

det här ar ju förjäkligt... jag kan ju inte skita i bloggeen för att skolan har börjat ? :O
aaa, men hej i alla fall ! :D
dem senaste dagarna har jag faktiskt haft dataförbud :P
ovh i söndags hade vi match, o vi vann ! :D *glaaaaaaaaaaaaad* ! :D

hejdå :P


nyckeln till mitt hjärta ♥

jag älskar dej s ♥

du är så snäll, så underbar, du ställer alltid upp, och jag ställer alltid upp för dej ♥
ja, tre korta ord, jag älskar dej, så lätta, så tomma, men ändå så betydelsefulla.
men det är i alla fall sanningen ♥
jag älskar dej sofie ♥


 

 


RSS 2.0