Tjenaaaa ! :D

Chacha bloggen ! :D
Sitter här i ett hörn av vardagsrummet o DUNKAR muuusiiikk ! ! :D
Dagen har tillbringats för det mesta i poolen, med hunden eller vid datorn :P Det har vart typ 30 grader idag.. Sommar på nytt ? Vad tror ni ? :O
Det hoppas jag :P Imorrn ska jag o mamma till stan ! :D Shoooppaaa, kanske nått till skolstarten ? :P Ett par nya jeans skulle sitta fint i garderoben :P

BTW. Datan funkar igen ! :D



frågestunden avgjord ! :D

Nu blir ni förvånade va ? :P
Trodde ni att jag skulle strunta i att blogga förevigt eller ? :o Absolut inte, men det är såhär att jag har vart i Sälen och haft det supermysigt ! :D
Vi bodde på hotell som hade egen jacuzzi, och även bastu :P Där är det super ! ;D
Den veckan tillbringades med familjen, bästavän och hennes familj ! :D übermyys ! :D
vi körde gokart, var uppe på fjället, badade på det nya äventyrsbadet där ! :D , gick på resturang, ja, vi gjorde en massa saker ! :D
Det kommer tyvärr vara många bildlösa inlägg, kanske med gamla bilder, för vårat internet har krackat ihop fullständigt, kan asså inte blogga från vanliga datorn... :( Men jag får låna mammas snäll som hon är ! :D
Men nu ska jag göra edt jag skulle göra ! :D
jag ska svara på frågerna från frågestunden :P

kajsabajsa frågar:
vilken är din favvofärg? Min favvofärg är nog grön och rosa! :D

vilken färg tycker du jag ska färga håret till?
Jag tycker att du är überfin i den färg du har! :P Men om jag måsta välja, ska det nog vara lite ljusare brun :P

vilket land skulle du vilja åka till?
Jag skulle nog vilja åka till Spanien eller Grekland eller tillbaka till Thailand ! :D

vem älskar du mest i hela världen?
 Det måste bli min familj! Min hund, min katt, mamma, pappa o syrran ! <3

vad heter din hund?
Han heter Charlie ! :D

kan du visa bild?
Det ska jag absolut göra när vi börjar i skolan ! :D Har inga bilder på han på den här datorn .. :(



maja frågar:

hur mår du? just nu mår jag super ! :D

vad har du för utrustning till din kamera och vad heter den? Jag har standardobjektivet 18-55, sen har jag en massa putsdukar :P Den heter Nikon D3100 ! <3

varför ville du köpa en systemakmera? Jag ville ha en systemkamera för att jag tycker att det är underbart att man kan ta så fina bilder, och då ville jag kunna göra det ! :D

vad fick dej att börja blogga? Det var nog kameran, och jag ville visa upp bilderna ! :D

vad tycker du om att blogga? Jag tycker att det är jätteroligt, annars skulle jag inte göra det ! :D

vad vill du bli när du blir äldre? När jag blir äldre vill jag bli fotograf, eller jobba med hästar ! ;D

vad vill du gå på för gymnasium? Jag har faktiskt inte en aning ! :D


Tack för alla frågor ! :D



hejdå ! :D

SVEEEEEERIIIGEEE ! :D

HEEEEEEEEJ! :D
Jag är nästan så glad att jag spricker, Sverige tog VM-BRONS ! :D
Såg ni hammarströms mål ? :P
Finaste målet ever.... :D HAHA :D Jag vet dock en som kanske inte är lika glad som jag .. :S :P
Jag tror kanske att hon vet vem hon är, om hon nu läser min blogg :P
MEN JAG ÄR GLAAAAAAAAAAD ! :DDDDDDDDDD
Asså, aa, jag var bara tvungen att göra ett x-tra inlägg, men det är bloggpaus, eftersom att imorrn på ridläger, det ska bli sjukt myys ! :D
Puuuuusss ...

 

Sålänge är det frågestund, frågorna svarar jag på när jag är tillbaka på bloggen ! :D


femtondejulitvåtusenelva

Hejsan ! :d
Jag kom asså hem igår ... :P
Imorrn åker jag på ridläger, och jag kommer då inte att kunna blogga, jag får inte ta med mej systemen, så jag tar med mej en liten kompaktkamera ! :S
Men såklart kommer ni att få massa bilder  ändåeeee ! :D
Men ja , det kommer asså bli en ännu längre bloggpaus :O
Tills nästa Söndag :P
Hoppas att alla överlever :)
Kommer att sakna att blogga massor ! :S
HEJDÅEE ! :D


BUHU .... :'(

Hej ! :(
jag kommer inte kunna blogga på några dagar, fram till fredag eller lördag, vi ska till landet och har ingen dator med oss...
Jag taer asså blohhpauus tills på fredag eller lördag ! :D

Hejdåee ! :D

Tjenahejsan :D

Hejhej alla sötnosar ! :D
Idag har jag lagat frukost till familjen som bestog av ; stekt ägg, bacon, rostmackor :P Väldigt avancerat ! :D
Jag är faktiskt väldigt nööööjd ! :D
Sen har jag typ inte gjort någe mer ;P Men jag, mamma o lillsyrran ha tjejkväll ! :D Myyys, HAHA :D
Sen ska jag messa meed Sofie, Hela kvällen ! :D Så du måste svara ! :P
HAAAAAAHAHAAAAA ! :D Sen ska katten åka till farmor idag, jag kommer sakna han asmke ! :'( Min älskling !
Sen kanske jag kommer ut och fotar lite, det var jättefin solnedgång igår, men kameran var urladdad ... :(
Leeeedseeenn ... :s
Men nu ska ni få en riktig bildbomb ! :D





 






 


20- i topp :D

ja ni ska få en 20 i topp lista på låtar som jag tycker är bra ! ! ! :D

1. Give me everything ~ Pitbull ft. Ne-yo, Afrojack, Nayer

2. What are words ~ Chris Medina

3. Breakeven ~ Maddi Jane

4. Rolling in the deep ~ Adele

5. Like a G6 ~ FareastMovement

6. On the floor ~ Jennifer Lopez

7. Resten av ditt liv ~ Timbuktu

8. Välkommen in ~ Veronica Maggio

9. Danza Kuduro ~ Lucenzo ft. Big ali

10. Erase me ~ Kid Cudi ft. Kanye West

11. Don't bring flowers after i'm dead ~ Erik Hassle

12. Judas ~ Lady GaGa

13. Om sanningen ska fram ~ Eric Amarillo

14. Party rock anthem ~ LMFAO ft. Lauren Bennett, Goon Rock

15. Segertåget ~ Maskinen

16. Where them girls at ~ David Guetta, Nicki Minaj, Flo Rida

17. Inga kläder ~ Veronica Maggio

18. The Lazy Song ~ Bruno Mars

19. Hollywood Hills ~ Sunrise Avenue

20.
Hearts in the air ~ Eric Saade

ja där hade ni mina favvisar ! :D
Puss o kraaaam ! :D

 

 

 






EN HEL SOMMAR ! :D

Jag ville bara säga att jag älskar sommaren ! :D


Det här är sommar för mej :)

Kommentarer var är ni ? :P

hejsan hejsan ! :D
Jag har inte bloggat på ett litet tag :P HAHA ;D Jag e på en sommaraktivitet på dagarna, därför orkar jag inte blogga, för när jag kommer hem är jag dödartrött ! :S
Idag har vi badat, det var skitkallt... :O
Nu säger mamma att jag måste sluutaa ! :D
Puuusss ! :D

KOMMENTERAAAA NU ! :D


                                           Syster, jag älskar dej  ♥

Gammaal bild, förlååt sötisar ♥

Tjennaaareee ! :D

Heejjj ! :D
Inatt ska jag sova hos kompis så det blir ingen mer bloggning .. Puuuss ! :D

andrajulitvåtusenelva

Hejsan Hejsan ! :D
Jag ska börja med att säga att jag är hos farmor och farfar :P Så att dte kommer inte att bli några bilder ;P Däremot får ni nog vänta till jag kommer hem ;P För att jag ska ju fota bilder som inte kommer upååp nu utan senare ! :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA ;D Min kompis åker idag . . . Till typ, hmmm,  jag vet inte vart det var nånstans ... Men tyyyp, skit samma...
Hon ska vara där ett tag, jag kommer att sakna henne i alla fall <3
Aja, kanske ska blogga mer idag :P Jag får väll besriva bilderna istället för att lägga in bilderna :P                                     


är suuur...

För att jag vaknade tidigt, det är sommalov. och sen är jag sur för att det är molnigt, kanske ska ta en dagtripp till solen och steka mej lite ? :P Nån som hänger på ? :O
Ajaa, dagen igår spenderades med kompis  suuperkul hade vi ! :D
Men sen skulle hon hem o packa för att hon ska åka nånstans...
Trevligt var det i alla fall ! :D
Nu sitter jag här hemma o dunkar musik ! :D
Är det någon som vet hur man slänger in nån låt ? Jag undrar verkligen . .  så sofie om du läser detta, skriv ett sms eller en kommentar. . . ! SNÄÄLLLAAA ?! :D

VAD VILL NI HA MER AV I BLOGGEN ? :D

Nu ska jag fixa några bilder ! :D


           Foto ~ jag | Kamera ~ Nikon D3100 | Objektiv ~ AF-S Nikkor 18-55 mm


RSS 2.0