SVEEEEEERIIIGEEE ! :D

HEEEEEEEEJ! :D
Jag är nästan så glad att jag spricker, Sverige tog VM-BRONS ! :D
Såg ni hammarströms mål ? :P
Finaste målet ever.... :D HAHA :D Jag vet dock en som kanske inte är lika glad som jag .. :S :P
Jag tror kanske att hon vet vem hon är, om hon nu läser min blogg :P
MEN JAG ÄR GLAAAAAAAAAAD ! :DDDDDDDDDD
Asså, aa, jag var bara tvungen att göra ett x-tra inlägg, men det är bloggpaus, eftersom att imorrn på ridläger, det ska bli sjukt myys ! :D
Puuuuusss ...

 

Sålänge är det frågestund, frågorna svarar jag på när jag är tillbaka på bloggen ! :D


Kommentarer
Postat av: kajsabajsa

vad är din favvofärg? :)

vilken färg tycker du jag ska färga håret till? xd

vilket land skulle du vilja åka till?

vem älskar du mest av alla i hela världen?

vad heter din hund?

kan du inte visa en bild?

hihi, många frågor det blev! ^^

2011-07-23 @ 19:10:42
Postat av: maja [FOTOBLOGG]

när avgörs frågestunden?

2011-07-26 @ 17:50:59
URL: http://photosbymaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0