mobilblogg

HEJ JAG MÅSTE ATT SÄGA ATT NU NÄR JAG HAR FÅTT EN TELEFON OCH DEN KAN JAG BLOGGA PÅ, FAST BARA MED STORA BOKSTÄVER...

det går bra nu, läsare rullar in som dem ska det går bra nu! ;D

hej på er därute i detta kalla land.. :)
jag blev hemma idag med xD mne asså, a jag hatar det här stormen (britt? britta? britten? ingegerd?) jag har faktiskt inte an aning om vad den heter ;) men a , inatt så försökte den i alla fall blåsa av mitt tak så att jag skulel frysa, den e duuum.. :(
men imorse så fringde min mobil och jag yog på mej kläder, och sen så kände jag att jag hade ont i halsen, och var jätteförkyld och huvudvärken sk vi inte prata om.. :(
men nu ska jag dra :)


FÖrLÅT.

hej :)
jag har faktiskt bloggat, men ajg skrev det bara, typ 2 rader, för jag kände att jag inte direkt var på blogghumör, ni får tolka det som ni vill.. :)
ni sitter jag o kollar runt lite på facebook, funderar på om jag ska ta o klicka upp gimp o göra nån rolig bild xD
men a, jag har vart sjuk hela helgen + igår s'att :)  hmm, juste jag var ju sjuk idag me.. ;)
om jag inte hade vart sjuk hade jag förmodligen vart med min fina vän sofia.
men nu ska jag dra.. :)
puus ;*

facebook ♥

hellu!
idag så har jag typ tittat på solsidan hela dagen ;) har ju vart sjuk typ hela helgen.. ;( eller aa... :)
imorrn så ska jag kanske till skolan, det beror på hur jag mår imorrn.. :)
hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, tycker ni att jag ska fortsätta blogg eller ska jag sluta? ;O


tyck om mej för den jag är, eller inte alls.

hje, förlåt för dålig bloggning :(
men jaa, det har vart mke plugg o skit ;) idag har jag haft No-prov.. :( men senare ikväll så ska jag chilla på gårn med MIN älskade felicia! ;*
ikväll ska jag bara ha kul! :D
men jag måste draa.. :(

jag säger alltid vad jag tycker!

hej! :D
idag så har jag bara typ, hmm, vart i skolan.. :)
det var ju som vanligt och nu sitter jag o väntar på att lillsyrran ska komma hem :)
men jag har inte mke att blogga om.. :)
snart kommer ett önskeinlägg upp, men fortsätt bara att önska, er önskan är min lag :)

jaghjärtafelicia! ♥

felicia.

du är så underbar och jag kan alltid vara 100% mej själv med dej.
du har fått höra så mycket saker som ingen annan nånsin kommer att få veta, för det stannar ju bara mellan oss precis som vi har sagt.
jag har alltid velat ha en storasyster som kan hjälpa mej med läxorna (xd) och nu har jag en ♥ och henne älskar jag så obeskrivligt mycket, för det är ju du gumman!
jag ville bara att du skulle veta att du betyder.

vi sa förevigt ♥


gamla ponnyakuten avsnitt och en massa chill. :)

hej! :D
idag så har jag bara tittat lite på gamla ponnyakutenavsnitt och chillat vid datorn ;)
idag så kommer jag nog att uppdatera en massa mer än detta för att jag kommer sitta vid datorn hela dagen! :D
btw, igår vare supermysigt hemma hos pappas kusin och hans tjej :) ♥
träffade ju en del av släkten också, och det är ju aldrig fel ;) ♥
fick fota med min fasters nya systemkamera som är en canon, förlåt asså, men jag har alltid vart emot canon, men asså, det är nog för att jag aldrig har fotat på riktigt med en canon, men den här var helt underbar.
jag ska köpa en canon sen, kanske när jag ska byta upp mej.. eller inte.. :) men nu ska jag inte tänka på det xD
ooj, vilket långt inlägg detta blir, riktigt kul :)
men jag tänkte fråga er; vad skulel ni vilja läsa om, asså ett riktigt lång inlägg om bara det :)
hejdåå! :D

what should i do without u?

hejj! :D
idag så har dagen bara gått åt till att vara ute med hundern och typ fixat med rummet.. :) (det har ju inte gått såå lång tid på dagen heller).
nu sitter jag o nördar mej vid datorn och gimp ;) ikäll ska vi typ på släktträff ;D ska bli kul att träffa alla :)  ♥
blir nog kanske lite mer bloggning senare, om jag orkar.. :)
men nu ska jag dra :)

nananananananananananana :D

hellu babes ;*
idag så har jag vart i skolan det var helt okej ;)
fick en massa grattis, ännu inga här på bloggen? ;O
ikväll ska jag iväg o bowla ! :D ska även äta thaimat ;) = bästadagen ;)

byyee ! :D


dem här grabbsen asså.. :)


vet att bilden inte e bra alls. men asså, dem här grabbsen asså, är dem bäst eller? :) jeepp, det är dem ! :D
alla lyssnar va? :)

 


låter dej veta att ingenting är som förr.

hej.. :)
idag så har jag väll typ inte gjort så mke. vart i skolan ;)
imorrn ska jag, fylla år ;D ♥
jepp, idag så har jag även träffat felicia, min babe ♥ bara min så att ni vet liksom.
nu sitter jag o tyyp, lyssnar på musik, en helt grym låt --> lååt :D <-- alla checka så ni vet :D
nu ska jag dra , puss .. :)

 


dagens blogg, försenat.. :)

VINNARE ;D
tack alla som deltog, ni är för söta :D


vad tycker ni? :)


ni har fått bestämma mycket idag, men det är väll bara kul? :)
personligen tycker jag ju att den med färg är mycket vackrare än den utan. tänk er världen utan färg... :( blää, jag skulle ta av att ha tråkigt hela tiden.. ;( är det nån som har lite bra gimptips eller? ;)



dagens blogg idag då! :D


want's :)


jag är ledsen, men det där är din skit, i don't care.

hej! :)
det blev ingeta tt vara med fia idag, för att son var trött... :( hon sitter säkert hemma och spelar sims. :(
snart måste jga ut med hunden, igen, nån som vill hålla mej sällskap?  kameran hänger på.. :)
jag skulle göra en bild, men gimpet blev konstigt och jag orkar inte bli sur på det, så jag ska försöka snart igen ;)
vill ni veta en sak? :)
snart fyllaer jag ååår! :D
byyee :)


GRATTIS! :D

nu har jag beslutat vem som har vunnit fototävlingen, BEA ! :D GRATTIS ! :D


ett riktigt jävla as.

hej! :D
helgen har spenderats på stallet och tillsammans med min sofia ♥
i lördags var det ju spöknatta, det var skitkul, var i stallet från 12 till 8 på kvällen... vi pyntade och sminkade oss, och satte på oss våra vackra kläder, ni kanske får en bild på mitt ''sår'' som jag hade sen, när jag kom hem till fia så sa hon ''vad... har... du gjort... med dej själv?!'' <-- hahahahahahahahahahahahahaha ;D
sen på kvällen så bastade jag och fia, det var sköönt ;) man blev varm i alla fall, sen tittade vi på film typ.. :) åt massa godis och chips, tjockisar.. :) på söndagen satt vi i pyjamas till halv4 :) och spelade sims 3, det tog 4 timmar att inreda huset som vi skulle ha :D ♥
idag så ska jag också vara med fia, vi måste ta hand om hunden, och vi ska väll typ bara chilla, som vi alltid gör ;) men vi kan ju alltid DANSA! :D
det var min helg det..:)
nu ska jag lägga upp lite bilder, puss :)


med detta säger jag, puss & goodbye :*

krossa alla fönster ~ maskinen ;)

hej! :D
idag så ska jag dra iväg på spöknatta och bara fixa i stallet hela dagen ;) sen ikväll direkt efter att jag har stått ute i en skog i flera timmar, så ska jag hem till sofia och basta hoppas jag ;D ♥
under helgen blir det nog inte så jättemycket bloggning skulle jag tro eftersom att jag o sofia bara ha kul och sova såklart :) ♥ vi tänkte försöka få hem, breaking dawn ♥ om det går ;)
jepp, det ska jag göra i helgen, bara kuliga saker, vad ska ni göra?  :)

byee :)

i couldn't stay, but i couldn't fight it out.

hej ! :D
idag så har jag typ inte gjort så mycket :)
vart i skolan och bara chillat ;) om typ 5 minuter ska jag dra vidare emot stallet ;D
jaja, skolan idag har vart helt okej... :)
träffade mina fina ;D imorrn så ska jag dra på spöknatta och skrämma alla mina fina vänner :* hihiihh :D hoppas att ni blir fett rääddaa ! :D
jaaoo, men annars så ska jag inte göra någonting utom att sova hos FIIIAA ♥
nu ska jag dra vidare emot stallet, byee :)

jag klamrar mej fast vid dej, förevigt ♥

reach for the stars, just me.

hej! :D
idag så  har jag träffat ella en snabiis ;* ♥ saknat den bruden, riktigt mycket :)
lite senare ska jag iväg och träffa felicia ! :D ♥ den här dagen blir bara bättre och bättre :)
bara så ni vet, i helgen blire nog ingen bloggning, jag ska nämligen sova hos fia juuu ! :D ♥
men nu ska jag dra och göra fiskgratäng :)
nån som vet hur man gör tidsinställda inlägg? :)

min älskade kamera :)

lika kass som förr då.

hej! :D
idag så har jag typ vart i skolan :) träffade alla mina kära vänner, haha ;D
imorrn ska jag nog vara med sötnosen ella :) ♥
på redag ska jag riiidaaa ! :D
ni får liksom veta allt i förväg ;) på lördag ska jag sova hos fiiaa ! ;*♥ puss på det tjejen ♥
annars har det väll inte hänt nånting ;)

btw, tack för att ni som skickade weirda kommentarer har slutat :D

puuss på er ♥

var bara tvungen att lägga upp den bilden igen, och skriva att jag älskar dej felicia ♥

 


jag älskar dej.

hej! :D
idag så har jag inte gjort något speciellt... :) jag har rivit lite tapet i mitt rum bara :D ♥ jag & pappa ska typ köpa tapet sen & spackla och kanske måla lite! :D ♥ det går framåt det hära :)
imorrn är det skola :) hur känner ni? kul eller tråkigt? xD själv känner jag att det ska bli kul att träffa kompisarna ♥
jag kanske drar mej utåt & fotar lite sen om jag hinner och orkar.. ;* annars gör jag det imorrn efter skolan.. :)
igår tittade jag på en jättekonstig film som hette ''the box''... :) jag tyckte den var ganska läskig.. :P men ajg är lite smårädd av mej mest hela tiden xD
kolla nån annan på den också eller? :) ♥
nu tänkte jag mej att ni skulle få en ny bilder :)

jag älskar att redigera såhär :) alla vet hur va? :)

every teardrop is a waterfall ~ coldplay ♥

hej! :D
nu var man hemkommen från stallet, var inte där så länge, men det var nog bara bra, jag var superdupertrött ♥
jag och bästis red i alla fall hennes häst, jag agerade tränare xD ♥
ikväll kanske det blir att träffa nån :) messa om ni vill ses ! :D jag saknar alla mina vänner... ♥
jaa, nu ska jag dra :)


hej hörni! :D

hej! :D
idag så har jag ätit frukost :)
det var faktiskt jättegoott! ♥ jag är jätteglad för att det är jättemånga glada och söta människor som har anmält sig till fototävlingen, glöm inte bort den! :D
jaa, igår var jag i stallet, red typ jättemycket 4 gånger på en dag, snacka om att jag var slut i benen... :) ♥
idag ska jag ut till stallet, igen :) ♥
now i have to go :) ♥


har jag utvecklats som fotograf enligt er? :)


fototävling ;)


msn ♥

hej ! :D
jag ville bara säga att jag har fått en hel del onödiga kommentarer på bilder jag lägger ut. om dem som gör det läser detta så vill jag bara säga en sak. att det är väldigtväldigt onödigt, om ni bara läser min blogg för att hacka på mej så snälla, skit i att läsa ! man blir bara ledsen och sårad av att få dem kommentarerna! :(
jaja, nog om dem som egentligen inte är värda att bli nämnda här!


senare ska jag iväg till stallet ! :D

byyee ! :*

 


jag är med i dagens blogg ! :D

jag är med på dagens blogg hos maja :)
var med ni med :) ♥

bildbomb ! :D










 

 


harjuennyheader!:D

jag och maja har också fixat en ny bloggdesign till mej, men mina idéer och hennes kunskap xD
japp, har även lärt mej en massa mer om gimp ;)
men ja, smakprovet på bilderna har ni ju fått oså, nu ska jag o maja dra vidare, shulululu :)

my eyes can sparkle when I look at you, you are gorgeous darling.

hej! :D
jag har inte hunnit fixa bildena, jag ska fixa det när jag kommer hem :)
nu sitter jag här med maja :* loveu
idag så har vi typ fotat :) bilder kommer senare när jag kommer hem, eller imorrn :)
nu ska vi snart ut och fota, lite hoppbilder :) har vi kul liv eller? x)
nu ska jag dra :*
puuss ! :D
lite smakprov;

nyinförskaffat :D

hejsan! ;) nu har jag fått ett par ridstövlar av mamma, svarta i läder. jag är väldigt nöjd ! :) dem köpte jag på "second saddle" i Göteborg ") om ni åker till Göteborg så gå eller åk dit, det fanns alltifrån borstar till hjälmar :) det fanns allt för ryttare, och det var mesta det jag kollade på ;) nu sitter jag här och håller på med paddan, jag gillar den verkligen, skulle inte ha nått emot att ha en sån xD men vill ni veta en sak, att nu ska jag dra ") bild på stövlarna kommer imornn ") pöösssss ;*

im glad you caaaaaameee ! ;)

hejsan! :) det var någon som undrade om jag inte kunde lägga upp bildens på felicia, och det ska jag ju såklart göra eftersom att jag har skrivit det ;) men just nu är jag ju i Gbg coh då kan jag inte lägga in dem, jag gör det när jag kommer hem :) idag ska vi iväg till en ridsportsbutik ;D *happyface* ^^ igår på kvällen var jag ute och fotade lite löv med droppar på som min morbror sa.... ") haha ;D imorrn när jag kommer hem så kommer det en bildbomb med minst tio bilder, lovar ;) byyeee, P&K ;* BTW, det här är mitt hundrade inlägg ;D


jag älskar dej ♥

RSS 2.0