det går bra nu, läsare rullar in som dem ska det går bra nu! ;D

hej på er därute i detta kalla land.. :)
jag blev hemma idag med xD mne asså, a jag hatar det här stormen (britt? britta? britten? ingegerd?) jag har faktiskt inte an aning om vad den heter ;) men a , inatt så försökte den i alla fall blåsa av mitt tak så att jag skulel frysa, den e duuum.. :(
men imorse så fringde min mobil och jag yog på mej kläder, och sen så kände jag att jag hade ont i halsen, och var jätteförkyld och huvudvärken sk vi inte prata om.. :(
men nu ska jag dra :)


Kommentarer
Postat av: maja [FOTOBLOGG]

berit heter stormen, mh fin kommentar! :D

2011-11-30 @ 16:30:54
URL: http://phbymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0