ett riktigt jävla as.

hej! :D
helgen har spenderats på stallet och tillsammans med min sofia ♥
i lördags var det ju spöknatta, det var skitkul, var i stallet från 12 till 8 på kvällen... vi pyntade och sminkade oss, och satte på oss våra vackra kläder, ni kanske får en bild på mitt ''sår'' som jag hade sen, när jag kom hem till fia så sa hon ''vad... har... du gjort... med dej själv?!'' <-- hahahahahahahahahahahahahaha ;D
sen på kvällen så bastade jag och fia, det var sköönt ;) man blev varm i alla fall, sen tittade vi på film typ.. :) åt massa godis och chips, tjockisar.. :) på söndagen satt vi i pyjamas till halv4 :) och spelade sims 3, det tog 4 timmar att inreda huset som vi skulle ha :D ♥
idag så ska jag också vara med fia, vi måste ta hand om hunden, och vi ska väll typ bara chilla, som vi alltid gör ;) men vi kan ju alltid DANSA! :D
det var min helg det..:)
nu ska jag lägga upp lite bilder, puss :)


med detta säger jag, puss & goodbye :*

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg du har hjärtat, och super duper fina bilder :) <333

Super duper snopp !

2011-11-15 @ 11:33:23
URL: http://ffeliciaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0