förlåtförlåtförlåt...

hejsan ! :D
asså jag har inte bloggat på 2 par dagar... :( men jag har en bra anledning ! :P
I Söndags; Då var jag o pappa o hämta syrran o mamma på tåget :D

I Måndags; DÅ TAGGADEEEE JAG SKOLA ! eller nej, jag ägnade hela dagen till att deppa för att skolan börja på Tisdagen...

I Tisdags; Då grät jag hela daagen, efter skolan såklart, nej, det var helt okej i skolan faktiskt ! :D

Igår; Då fota jag o kompis ! :D Sen av jag hos henne till 22 :P

Idag; IDAG BLOGGAR JAG ? :O

Jag har vart fett seg efter skolan o så, sen krackar internet ibland precis när man ska in på blogg.se? :O Eller e de blogg.se som krackar ? :P



Andra bilden suger, men ni överlever... jag gillar tredje bilden ! :D

Men nu ska jag dra ! Puuuusss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0