fotboll i mitt hjärta ♥

heeejjjssaaaaann ! :D
idag har dagen spenderats med fina vänner :P tack för dagen tjejor ! :D <3
vi titta på film och typ snackat hela dagen :) jättemyys, sen så drog jag på träning, första sen sommaruppehållet ! :D
skiitkul var det ! :D guud vad jag kände mej duktig efter :P 
nu sitter jag o pappa o tittar på solsidan, haha :D den är fett rolig ! :D jag älskar komedier ! :D 
har ni sett avsnittet när fredde håller på att bli tjock ? :P hunden ligger o sover, o han är så sjukt söööt ! :D 
nu sitter jag o pappa o tittar på solsidan ! :D 
har ni sett avsnittet när fredde håller på att bli tjock och mickan tjatar på honom att springa hela tiden :) det är fett kul :P 

men nu ska jag kolla på solsidan ! :D 
puss o kram skumbanan ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0