1:a december ♥

hej! :D
jag har bestämt att nu när jag har fått en telefon som jag kan blogga med så tänker jag att bli mer aktiv på bloggen :)
men asså, förlåt, jag ska försöka ändra så att jag kan blogga med små bokstäver xD (asså på mobilen!)
men idag blir man hemma, kanske ska åka iväg till vårdcentralen sen o kolla om jag har halsfluss, och det känns som om det är nått som jag verkligen inte pallar med just nu faktiskt.
igår så åkte jag o min morbror in till södertälje, fick ett par nya hörlurar i försenad födelsedagspresent ;) bild på dem o mobilen kommer senare! :D
men jag måste ju skriva lite om att det faktiskt är första december idag! :D
jag älskar den här dagen, det är en av dem bästa dagarna på hela året tycker jag i alla fall, för att vi i min familj gör det nästan alltid så mysigt, ibland julbakar vi och allt sånt ;) ♥ det tycker jag e sjukt mysigt! :D
men idag så kommer edt nog inte bli så mysigt eftersom att vi är sjuka allihopa och dagen kommer nog för det mesta tillbringas framför datorn/teven/telefonen/bloggen med en kopp te :) värt.
men nu ska jag ta o sätta mej framför facebook, och göra en stor FET, länk till detta inlägg! :D

fler sånna här långa inlägg? e det kul? :)'

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0