1 DAG KVAR TILL DEEEJ ♥

Heeejjjj ! :D ♥ Jag e glad :P Igår fick jag ett telefonsamtal från min tränare, hon fråga om jag ville spela match idg :P ♥ så nu äre match idag igen :p Treevligt ! :D Igår ringde jag runt som en galning till typ alla som ska spela matchen o fråga om dem hade nån plats kvar i bilden :P
Sen hitte jag en som hade det :P det var ju bra :P Annars ska vi typ bara städa idag, för imorrn... Hmmm, det kna jag inte säga, det är en överraskning :D ♥
Så nu har jag i alla fall städat mitt rum, och dammsugat.. Visst är jag duktig ? :O ♥
HAHAHAHAHAHAHA :D Neejj inte så duktig, fattar du väll eller ? :O

Aja, skriver sen, kanske ! :D
Byyyee !

En vacker nyckel, första dagen med min bäääbiiis ! ♥



Det blev fina bilder med fina kompisar ♥



cool bild tycker jag i alla fall :D



fina blommor igeenn... :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0