Kompiiiiisss !! (o bad) ! :D

Tjeennaa ! :D
Asså, ärligt, det här kommer att bli bästa dagen hittills på sommarlovet, först ska jag vara med en kompis, som jag snart ska gå o möta ! :D
Sen ska va ''leka'' HELA dagen x'd våra mammor har bestämt det ( Skoj ) ! :D
aja, igår vare fotboll som gällde för hela slanten, nu ska jag typ sätta mej o försöka redigera lite bilder ! :P
Bilder från badet det får ni senare, för kameran följer med tror jag ! :P Annars blir ju Nikon ledsen ...

Ajjaa, nu ska ni få en bildbomb från midsommar !:D





Ihopeyoutnjoy ! :D

 


Kommentarer
Postat av: maja [FOTO]

bilden på sälen var fin.

2011-07-09 @ 11:40:07
URL: http://photosbymaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0