samma som förr . . .

Tjenare ! :D
Jag gör exakt samma ska som förut, bara att nu har jag vart ute, och jag känner mej jättefräsch, jag var ute på stan en stund :P Eftersom att jag fortfarande är på mammas jobb kan inte få några bilder på det jag ahr köpt :( Ni kommer att få dem senare :D Jag loooooovar ! :D Ni ska även få bild på hur jag såg ut på midsommar och skolavslutningen , tror jag i alla fall ? :O Vi får se, asså, jag är tråkig  .... För att jag, jag har inga bilder att lägga ut för dem är ju hemma .... :'( Men det är tur att det bara är halvdag för snart får jag o mamma dra hem, då ska jag slänga mej i poolen, sen ska jag på fotbollsträning, som ni redan vet :P
Men ni fick veta en gång till för säkerhets skull ! :D Mamma är o fikar med sina kollegor, o jag ville inte följa med, jag kännermej inte så fräsch ! :S
Jag e svettig för er som vill veta, det är ju ganska varmt ute idag, eller vad tycker ni ? :P
Imorrn ska jag vara med en kompis, sen på kvällen ska vi åka o badaa med hennes familj ! ;D Myyyyys ! :D
Jag älskar att bada, helt ärligt, JAG ÄLSKAR ATT BADA ! :D
Oj , vilket långt inlägg det blev, eller ja, typ mitt längsta i alla fall :P Men jag orkar inte titta om det är det, men det tror jag nog ! :D

Ajaaaa ...
Later, i promise ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0