många trodde att...

hej mina fina ! :) sitter här nu och skriver på min morbrors iPad *gillar* ;) idag så har jag vart ute och shoppat här i göteborg ;p senare kommer det bilder på vad jag har handlat :) sånt gillar jag med xD men det var många som trodde att jag skulle sluta blogga, det ska jag ju såklart inte som jag redan sagt :) jag älskar att blogga för er, ni är bääääääääst <3 Ikväll ska vi gå och äta lite thaimat mumsigt eller vad ? ;) jag älskar thaimat, haha och en massa andra saker också, till exempel att blogga ;) Jag vet att jag sa att jag sa att jag inte skulle kunna bloggabunder helgen, men jag visste inte att morbror har en iPad som jag får låna :D Det kanske kommer ett blogginlägg senare idag eller imorrn, jag saknar er alla underbara ;* Nu måste jag gå, puusssss :*

                                                 =
                                        bästadagen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0